Translate

12 Temmuz 2012 Perşembe

yılbaşı hikayesi

Blog'umun çok sevgili ziyaretçileri, dün içimden yıllardır çıkmayan ok gibi kalbime oturan aşk acımı paylaştım, bugünde aşk acımdan sponra yani bir yıl sonraki yılbaşımı paylaşıcam.
sene 1988 hala çok yalnız ve çok dertliydim.
Benım küçüğüm kız kardeşim sözlendi, o sıra bende onlarle acımı hafifletmek için kuyruk gibi heryere giderdim, sözlüsüde harika insan, temiz kalpli ve saf.
o yılbaşı evize hindi alındı, annem evde hazırlık yapıyor hersene tavuk yaparız hayatımızda ilk defa hindi aldık tadınıda bayağı merak ediyordum.
kız kardeşim yanıma geldi dediki''bugun yenı yılı efes otelinde sözlüm ve arkadaşlarıyla kutlayacağız sende gel'' çünkü annemler onu yalnız bırakmazlar efes otelinde çok cazip yemekli eğlence sevindim tabiiki, çok lüks bir otel.
babam esnaf kıyafet alıcaz hemde çok iyi olması lazım para istedik rahmetli babam bolcana bol keseden verdi. hemen bir mağazaya gidip geceye hazır olmak için ayakkabı'dan takı'ya herşeyi aldık.
Akşam beş,altı gibi enişte bizi arabayla aldı, bizde otele gidiyouz diye bayağı havalardayız saçlarımız kuaför'de yapıldı, makyajlarımız çok koyu artık otele gidiyoruz, ilk defa efes otelini görücem çok heyecanlıydım, bir yerlerden geçtik gecekondunun önüne geldik konduk ''hani efes oteli ''dedim ''efes oteli tamam hadi inin''dedi bizim damat, indik şaşkın şaşkın, bizi garip süklüm püklüm bir genç bayan karşıladı, içeri girdik bizim damat hemen bir paket çıkardı içinde meyva.çerez içecek ve küçük bir kızarmış tavuk vardı. o kadında evde pilav yapmış.
Yerde sofra. tabaklar o kadının birdeoğlu var birde ağabeyi, ağabeyi damadın arkadaşıymış dertlenmiş bize ''gelin yeğenim boynu bükük babasız elimdende birşey almak gelmiyor''demiş damatta bizi otele diye kandırmış buraya getirmiş o yılbaşımda hayalkırıklığıyla bitti.
eve gittik gece anneme gitmedikte diyemıyoruz, oetele gittik diye hava attık tabiki hindi'de yiyemedik o gece.
ertesi gün annem ayırmış afiyetle yedik hindi'den bir yandan garibanları mutlu ettik diye sevinip,bir yandanda o kadar masrafa girdim ve ailem'le geçiremedim diye üzülüyordum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder